Майтесян А. А., сабақтарда оқушылардың Мета-пәндік және жеке нәтижелеріне қол жеткізуге ерекше назар аударады / Майтесян А.А., на уроках особое внимание уделяет достижению метапредметных и личностных результатов учащихся
Қазіргі қоғамның қажеттіліктерін ескере отырып, оқушылар әмбебап оқу іс-әрекеттерін игеруі керек: туындаған мәселелерді анықтай білу, нақты жағдайларда бейімделе білу, алған білімдерін әртүрлі жағдайларда практикада қолдана білу. Мұндай нәтижеге білім беруді жаңғырту, жүйелі-қызметтік тәсілді іске асыратын жаңа буын стандарттары бағытталған. Оқушылардың Мета-пәндік және жеке нәтижелеріне қол жеткізуге ерекше назар аударылады. Педагогикалық тәжірибенің мәні оқушылардың оқу – танымдық құзыреттілігін дамытуға, қоршаған әлем туралы тұтас идеяны қалыптастыруға және оқушылардың онымен өзара әрекеттесу бойынша өз тәжірибесін алуға ықпал ететін дидактикалық материалды әзірлеу болып табылады. Оқушылардың маңызды құзыреттіліктерінің бірі-нақты танымдық объектілермен байланысты логикалық, әдіснамалық, жалпы білім беру іс-әрекетінің элементтерін қамтитын тәуелсіз танымдық іс-әрекет саласындағы оқушының құзыреттіліктерінің жиынтығы болып табылатын оқу-танымдық құзыреттілік. Бұған мақсат қоюды, жоспарлауды, талдауды, рефлексияны, оқу-танымдық іс-әрекетті өзін-өзі бағалауды ұйымдастырудың білімі мен дағдылары кіреді. Зерттелетін объектілерге қатысты студент өнімді іс-әрекеттің шығармашылық дағдыларын меңгереді: білімді тікелей шындықтан алу, стандартты емес жағдайларда іс-қимыл әдістерін меңгеру, проблемаларды шешудің эвристикалық әдістері. |
Сущность педагогического опыта заключается в разработке дидактического материала, способствующего развитию учебно – познавательной компетенции учащихся, формированию целостного представления об окружающем мире и приобретению школьниками собственного опыта по взаимодействию с ним. Одной из важнейших компетентностей учащихся является учебно-познавательная компетенция, которая представляет собой совокупность компетенций ученика в сфере самостоятельной познавательной деятельности, включающей элементы логической, методологической, общеучебной деятельности, соотнесенной с реальными познаваемыми объектами. Сюда входят знания и умения организации целеполагания, планирования, анализа, рефлексии, самооценки учебно-познавательной деятельности. По отношению к изучаемым объектам ученик овладевает креативными навыками продуктивной деятельности: добыванием знаний непосредственно из реальности, владением приемами действий в нестандартных ситуациях, эвристическими методами решения проблем.
На мой взгляд, наиболее приемлема в данном случае технология игр, целью которой является развитие умственного, логического мышления учащихся.